Sunday 4 February 2018


Wahai Adik2..
berusrahlah..walau sesibuk mana pun kalian jangan tinggal kan usrah tu..sebab drpd usrahlah dapat mewujudkan individu muslim dalam diri seseorang..andai tak ada, berusahalah untuk mencari..Hidayah tidak akan datang dengan sendirinya..

Wahai adik2..
Berkawanlah dengan orang y baik2, kawan y selalu melontarkan kata2 yang baik..In shaa Allah,korang akan automatik ikut jejak mereka..

Wahai adik2..
janganlah kamu like, post atau share sesuka hati, tanpa ada beri manfaat kepada orang lain, dan ketahuilah perkara adalah sia2..sesungguhnya kite semua akan dipertanggungjawabkan dengan apa y kite post, like n share di akhirat nnti..

wahai adik2..
Aku harap kamu semua jangan upload gambar yang tidak sempurna pada pandangan ajnabi..tutuplah aurat dengan sempurna, labuhkan tudung menutupi dada kamu..In Shaa Allah, Allah akan pelihara kita semua..

wahai adik2..
Berdakwahlah kalian di muka bumi Allah ini..Bertebaranlah..sampaikan lah dakwahmu walaupun sepotong ayat..Allah nilai kamu..kerana kita hidup di dunia tidak lain tidak bukan cuma untuk menjadi khalifah dan hamba..

No comments:

Post a Comment